نکته : چه نوع تبليغاتي باعث آزار کاربران مي شود ؟
گوگل مي گويد :
گزارش تجربه تبليغات براي اين طراحي شده است تا :
تجربه هاي تبليغاتي که استاندارد هاي تبليغات بهتر را نقض مي کند ، شناسايي شود .
مجموعه اي از تجربه هاي تبليغاتي در سئو که يک صنعت دارد و باعث اذيت کاربران مي شود نيز شناخته مي شود .
اگر سايت سئو شده ي شما تخلفاتي دارد گزارش تجربه تبليغاتي ممکن است مشکلات را براي حل شدن پيدا کند .
مردمي که استاندارد هاي تبليغاتي بهتري در سئو دارند روي تبليغات آزار دهنده زير تمرکز مي کنند :
تجربه وب در دسکتاپ
- تبليغات پاپ آپ
- تبليغات ويدئويي با صدا که خودکار پخش مي شود
- تبليغات پيش نمايشي با شمارش معکوس
- تبليغات ثابت چسبان
تجربه وب در موبايل
- تبليغات پاپ آپ
- تبليغات ويدئويي با صدا که خودکار پخش مي شود
- تبليغات پيش نمايشي
- تبليغات پيش نمايشي با شمارش معکوس
- چگالي تبليغاتي بيش از 30% در صفحه سئو شده
- تبليغات تمام صفحه اي که بايد اسکرول کنيد
- تبليغات انيميشيني چشمک زن
- تبليغات ثابت چسبان
گوگل در ويدئويي در سال 2017 گفت :
زماني که شما تمامي مشکلات مربوط به سئو را برطرف کرديد مي توانيد سايتتان را براي يک بازرسي واقعي ثبت نماييد .
ما به نمونه صفحات جديد نگاه مي کنيم و احتمالا تجربه هايي را که قبلا نمي دانستيم به دست مي آوريم .
وقتي که نتايج را به دست آورديم از طريق ايميل به شما اطلاع خواهيم داد .
گوگل راه حل هايي براي استفاده از پاپ آپ ها ارائه داده است اگر واقعا به آن ها در سئو علاقه مند هستيد :
به جاي تبليغات پاپ آپ تبليغات تمام صفحه اي خطي را امتحان کنيد .
اين نوع تبليغ به همان اندازه که صفحات پاپ آپ نياز دارد جا مي گيرد بدون اين که قسمتي از محتواي سئو را پنهان کند .
حل مشکل بستگي به مشکلي دارد که شما داريد .
براي مثال اگر مشکل پاپ آپ است شما بايد تمامي پاپ آپ هاي موجود در سايت سئو شده را حذف کنيد .
اما اگر مشکل مربوط به چگالي تبليغات موجود در سايت سئو شده است شما بايد تعداد تبليغات را کم تر کنيد .
منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-twenty-seven/#mce_temp_url#