رشد فروشگاه های دکوراسیون داخلی

همان طور که فروشگاه های بزرگ زیاد و بزرگ تر می شدند ، مغازه های خرده فروشی در استایل های متفاوت دکور می شدند . این مکان ها ، الگو ها و مثال های مناسبی برای تمامی مردم بود . یکی از ابزار تبلیغاتی که بسیار موثر بود ایجاد اتاق های نمونه در نمایشگاه های ملی و بین المللی بود که به نمایش در می آمدند . مردم به این نمایشگاه ها می رفتند و نمونه هایی از دکوراسیون داخلی را مشاهده می کردند . بعضی از شرکت های پیشگام در این زمینه Waring & Gillow ، James Shoolbred ، Mintons و Holland & Sons بودند . این تولیدکنندگان قدیمی وسایل خانه با کیفیت شروع به ایفای نقشی مهم به عنوان پیشنهاد دهندگان دکوراسیون داخلی برای مردد کردن طبقات متوسط جامعه کردند . همچنین این شرکت ها بسیاری از ساختمان های مهم در بریتانیا را طراحی کردند و مسئولیت اجرای دکوراسیون داخلی آن ها را به عهده گرفتند .

این نوع کسب و کار پس از جنگ داخلی در آمریکا پدیدار شد . کمپانی برادران Herter که توسط دو برادر آلمانی تاسیس شد در ابتدا کار خود را به عنوان انبار تعمیر لوازم خانه شروع کرد . پس از آن این شرکت تبدیل به یکی از اولین کمپانی هایی شد که لوازم خانگی می ساخت و دکوراسیون داخلی انجام می داد . کمپانی برادران هرتر با طراحی دفتر خاص خودش ، ساخت کابینت و کارگاه های تعمیر لوازم منزل آماده شد تا تمامی زیر شاخه های مربوط به لوازم داخلی خانه که شامل تابلو های تزئینی ، دکوراسیون دیوار و سقف ، کفپوش های طرح دار ، فرش ها و پارچه های تزئینی بود را انجام دهد .

منبع : https://decoreman.com/interior-design/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *