چگونه می توان در لیست خدمات محلی در Google Assistant و Google Home ظاهر شد

در اکثريت بازارهاي عمده در ايالات متحده آمريکا، شرکت گوگل از شاخص جستجوي سنتي موبايل براي ارائه نتايج سئو ي خدمات محلي (مانند قفل سازي يا لوله کشي) از طريق Google Assistant و Google Home استفاده نمي کند. در عوض، ليست خدمات را با استفاده از زير مجموعه اي از ليست هايي که توسط شرکت گوگل تضمين شده است نمايش مي دهد. بايد بدانيد که اين ليست سئو توسط Home Advisor يا Porch تضمين شده است.

افزوده شدن به ليست

ليست هاي سئو ي سرويس‌هاي خدمات محلي که به تاييد رسيده اند، مي توانند خدمات خود را ارائه دهند، گرچه در بازارهاي جداگانه اي که تجارت هاي تاييد شده به حد کافي وجود ندارند، ممکن است شرکت گوگل ليست هاي جداگانه اي با استفاده از شاخص هاي متفاوت سئو ايجاد کند. هر ليست حاوي نشانه خاصي است که اين نشان ، نمادي براي گواهينامه يا تاييديه توسط گوگل است.

Yext، منبع داده سئو ي مستقيمي را به الکساي آمازون ارائه مي‌دهد، بنابراين هرگونه ناشر يا نمايندگي شخص ثالث که با Yext کار مي کند، مزاياي آن را براي مشتريان خود به دست خواهد آورد. اما، هيچ گونه برنامه قابل مقايسه اي براي دستيار گوگل يا گوگل اسيستنت وجود ندارد. ارائه‌دهندگان محلي بايد با يکي از دو گزينه پورچ يا هوم ادوايزر کار کنند، يا اين که ليست انفرادي خود را به طور مستقيم به شرکت گوگل ارائه دهند و با پيروي از قوانين ضمانت سئو ي گوگل، در بخش نتايج دستيار گوگل نمايش داده شود.

به تاييد رسيدن

گرچه اين تاييديه به معناي تاييد مستقيم سئو توسط شرکت گوگل نيست، اما اين فرم مکاني است که ارائه دهنده محلي يا بازاريابان آن ها مي‌توانند تجارت خود را در آن ثبت کنند تا بتوانند نظرات افراد متفاوت را دريافت کنند. خدمات محلي سئو ي گوگل و تبليغ کنندگان آن که پيش از اين تاييديه ضمانت گوگل را دريافت کرده‌اند، به طور خودکار در بخش نتايج سئو ي جستجوي دستيار گوگل نمايش داده مي شوند.

براي دريافت ضمانت توسط شرکت گوگل، تجارت هاي متفاوت بايد پيش زمينه خود را به شرکت گوگل ارائه دهند و گواهينامه و جزئيات بيمه خود را در اختيار اين شرکت قرار دهند.

تا زماني که در رابطه با اين نيازمندي ها با شرکت گوگل صحبت نکرده بودم (نويسنده)، کاملا از آن ها آگاهي نداشتم. حدس مي زنم که اغلب بازاريابان محلي سئو نيز با اين مشکل دست و پنجه نرم مي‌کنند.

رسيدن به آمادگي لازم

در سال 2016 شرکت گوگل اعلام کرد که 20 درصد از ترافيک سئو و جست و جوي موبايل در دستگاه هاي اندرويد مربوط به جستجوي صوتي بوده است. با اين وجود، درصد و ارقام به روز شده اي از حجم جست و جوي انجام گرفته بر روي دستگاه دستيار صوتي وجود ندارد، اما مسئله اي که واضح است اين است که اين ارقام همواره در حال افزايش است و حجم جستجو مسئله اي بسيار مهم است.

از آن جا که فقط زير مجموعه خاصي از فهرست ارائه دهندگان محلي توسط گوگل اسيستنت ارائه مي شود، بنابراين ميزان رقابت در مقايسه با جستجوي کامپيوتري يا جستجوي قديمي بر روي موبايل متفاوت است. اين امکان، فرصتي است که احتمالا مدت زمان زيادي طول نخواهد کشيد.

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/how-to-appear-in-local-services-listings-in-google-assistant-and-google-home/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *