فاکتور هايي که در هنگام طراحي سايت بايد در نظر بگيريد
فضاي گسترده ديجيتال مارکتينگ در چند سال اخير تکامل يافته است .
براي کسب و کار ها اين موضوع کاملا رايج است که براي فروش خود استراتژي داشته باشند .
آن ها يک بودجه ي معقول را براي اجراي برنامه خود در نظر مي گيرند .
بسياري از بازديدکنندگان آنلاين ، يک برند را در صورت نداشتن طراحي سايت مناسب جدي نمي گيرند .
داشتن يک طراحي سايت که متناسب با اهداف کسب و کار شما باشد و نياز هاي مشتريان را براورده کند ديگر يک کار ترسناک نيست .
اين به خاطر تکنولوژي است که اين را براي صاحبان کسب و کار ممکن ساخته تا مشتريان خود را بهتر درک کنند .
آن ها با تکنولوژي محصولاتي توليد مي کنند تا مشتري نتواند در مقابل خريد آن مقاومت کند .
در اين جا چند فاکتور آورديم که شما قبل از طراحي سايت بايد آن ها را در نظر بگيريد :
تناسب با موبايل
مشتريان احتمالي قبل از بررسي گزينه بعدي دو بار فکر نمي کنند .
اين اتفاق زماني مي افتد که تجربه کاربري خوبي در اختيار مشتري گذاشته نشود .
هدف شما بايد اين باشد که طراحي سايت خود را با ترتيب شفاف و هدفمند درست کنيد .
اين کار به خاطر گشت و گذار راحت کاربران در طراحي سايت انجام مي شود .
اين بهترين راهي است که شما مي توانيد يک تصوير ماندگار در ذهن آن ها بگذاريد .
همچنين با اين کار شما باعث مي شويد مشتري چيزي که مي خواهد را به راحتي در طراحي سايت شما با استفاده از موبايل به دست آورد .
داشتن زرق و برق اضافي در طراحي سايت بازديدکننده را گيج مي کند .
همچنين باعث کند شدن سرعت بارگذاري طراحي سايت شما مي شود .
سعي کنيد از رنگ مناسب استفاده کنيد و تصاوير و فيلم ها را بهينه کنيد .
مخاطبان
کسب و کار و طراحي سايت شما بدون مخاطب وجود نخواهد داشت .
انجام تحقيق روي مخاطبان هدفتان و بازار به شما کمک مي کند که همه چيز را در ديد قرار دهيد .
همچنين مشکلاتي را پيدا کنيد که آن ها را اذيت مي کند .
اين کليد تهيه محتواي مناسب و به دست آوردن مخاطبان گسترده تر است .
ادامه دارد …
منبع : https://whitewolfteam.com/blog/web-design/factors-to-consider-when-designing-a-website/