غرفه سازی

9 روش برای بهتر دیده شدن در نمایشگاه تلکام

9 روش برای بهتر دیده شدن در نمایشگاه تلکام

امروزه سود صنعت مخابرات یا همان تلکام، 3 درصد کل محصولات دنیا را شامل می شود، بنابراین تلکام بخش مهمی از اقتصاد جهانی است و نقش مهمی در صنعت دارد.

تغییرات بسیار زیادی در راستای تلکام و برای پیشرفت ارتباط صورت گرفته و خواهد گرفت که بسیار موثر در نحوه زندگی انسان های امروزی است و این پیشرفت ها مستلزم شناخت تلکام توسط عموم مردم است که می توان با نحوه اطلاع رسانی و تبلیغات این پیشرفت را به عموم مردم شناساند. یکی از راه های بسیار پرطرفدار امروزی، مشارکت و بازدید در نمایشگاه telecom می باشد که بسیار جالب و دیدنی است. در این نمایشگاه باید این صنعت را به معرض دید عموم بگذارند تا همگی از تجهیزات و نحوه انتقال اطلاعات آگاهی داشته باشیم و بتوانیم جس رقابتی با کشورهای دیگر ایجاد کنیم. چرا که امروزه در کشور های مختلف سرعت انتقال اطلاعات در صدر رکوردها قرار دارد و مردم همیشه در حال مقایسه این سرعت در کشور خود با سرعت کشورهای دیگر هستند.

به هر روی، با این فناوری هر روز در حال پیشرفت است و باید هم راستای آن قدم به جلو گذاشت.

برای مشارکت موفق در نمایشگاه telecom باید به چند روش برای بهتر دیده شدن در نمایشگاه تلکام توجه کرد.

1- نمایش قطعات راه اندازی برای تجهیزات ارتباطی و مخابراتی

نمایش قطعات موجب جذب بازدیدکنندگان می شود. ملموس بودن تجهیزات برای جلب نظر بازدیدکنندگان نمایشگاه تلکام بسیار تاثیر گذار است.

2- استفاده از ابزار بصری برای تشریح قطعات

قطعات و تجهیزات فنی باید برای بازدیدکنندگان شرح داده شود که این کار می تواند توسط لایت باکس ها و تلویزیون ها و ویدیو وال ها و … صورت می گیرد.

3- معرفی محصول توسط المان در غرفه

تنوع شاخه های کالایی تلکام فراوان است و برای مجزا کردن غرفه خود از شاخه های دیگر باید المانی در طرح غرفه خود در نظر بگیرید تا به درستی محصول خود را به بازدیدکنندگان معرفی کنید.

4- محصولات، قطعات و تجهیزات قابل لمس باشند

محصولات شرکت خود را در دسترس عموم قرار دهید و برای آن ها ارزش قائل شده و برای قطعات بزرگ و کوچک سکو و استند در نظر بگیرید. طوری که مخاطب بتواند دور آن بچرخد و به وضوح ببیند. اما برای قطعات خیلی بزرگ لزومی به ساخت غرفه در محل قرارگیری آن ها نیست. می توانید قسمت CIP و VIP را غرفه سازی کرده و در محل ارائه دستگاه ها، غرفه سازی نکنید.

5- نمایش نو آوری هایتان

اگر محصولی با نو آوری جدید دارید می توانید فضایی برای کارگاه در نظر بگیرید و یا با برگزاری بازی ها و سرگرمی ها آن ها را به بازدیدکنندگان نمایشگاه تله کام معرفی کنید.

6- مقایسه محصولات غرفه

برای نمایش کیفیت محصول خود، میتوانید به نحوی محصول خود را با محصولات قدیمی مقایسه کرده و در غرفه خود این مقایسه را لحاظ کنید و دلایل خود را در غرفه نمایش دهید و اثبات آن توسط ابزار بصری نشان دهید.

7- تبلیغات برای معرفی محصول جدید

اگر محصولی جدید برای ارائه در غرفه نمایشگاهی خود دارید حتماً از تبلیغات محیطی و رادیو نماشگاه استفاده نمایید. لزومی ندارد صرفاً از کنار غرفه شما گذر کنند، آن ها با تبلیغات شنیداری و دیداری محصول شما را شناخته اند و برای بازدید از نزدیک، به غرفه شما می آیند.

8- تحویل نمایندگی

نمایشگاه تلکام فرصتی است برای گسترش کار شما که می توانید با برگزاری جلسه در غرفه نمایشگاهی، نمایندگی های متفاوتی را به همکاران تحویل دهید.

9- همکاری های بین المللی

برای ارائه کار خود حتماً با بروشورهای انگلیسی در نمایشگاه حاضر شوید و با پرسنلی مسلط به زبان انگلیسی به غرفه های خارجی سربزنید و تعامل برقرار کنید.

نمایشگاه تلکام امروزه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در آن رقابت موج می زند. بهترین راه را برای حضور موفق خود در این نمایشگاه بر گزینید.

دیدگاهتان را بنویسید