غرفه سازی

چگونه غرفه سازی مقرون به صرفه داشته باشیم؟

غرفه-نمایشگاهی-مقرون-به-صرفه02

پيش از اين از غرفه سازی در شرايط ايده آل و برای حضوری قدرتمند در نمايشگاه به صورتی كه در نمايشگاه غرفه سازی ايده آل داشته باشيم صحبت كرديم. در اين مقاله مي خواهيم در مورد غرفه سازی با قيمت مناسب را به تفصيل بررسی كنيم. برخی از شركت ها به تناسب حرفه و جايگاه خود در بازار و در ميان رقيب ها تصميم دارند كه فقط در نمايشگاه حضور داشته باشند، اين تصميم را عموماً شركت هايی اتخاذ ميكنند كه قبلاً برند سازی شده اند و اسم معتبری در ميان رقبا و مخاطبين خود و همينطور در جامعه دارند و به واسطه جايگاه خود ناچار به شركت در اكثر نمايشگاه های كشور و همينطور غرفه سازی در تمام شهرها هستند. خوب قطعاً تمام تلاش اين شركت ها اين است كه هزينه ای كه بابت غرفه سازی در يك سال پرداخت ميكنند را به حداقل برسانند، زيرا اگر به عنوان مثال شركت X در سال تقريباً در ١٠ نمايشگاه حضور دارد و ميانگين متراژ هر نمايشگاه را ٣٠ متر در نظر بگيريم درسال به طور متوسط با حداقل قيمت ٧٢ ميليون تومان هزينه غرفه سازی شرکت با حداقل متراژ و حداقل قيمت ميباشد بسياری از مشتريان درخواست ميكنند كه راه حلی پيشنهاد كنيد كه هزينه غرفه سازی كمتر باشد و قيمت مناسب تری غرفه سازی داشته باشند. در اينجا چند راه حل را ما پيشنهاد ميكنيم يكی از اين راه حل ها قرارداد ساليانه بستن با يك شركت بابت غرفه سازی در تمام نمايشگاه ها در يك سال ميباشد كه البته بايد با شركتی كه مورد اعتماد باشد قرارداد امضا كرد اين روش باعث مي شود كه مشاركت كننده خيال خود را بابت يك سال غرفه سازی خود راحت كند و هم غرفه ساز قيمت پيشنهادی را كمتر از قبل ارائه دهد.

غرفه سازی در ايران و برخی ديگر از كشورهای همسايه چون عموماً با متريال نئوپان صورت ميگيرد باعث می شود كه در اتمام نمايشگاه به طور كامل غرفه تخريب شود و از غرفه تنها تكه هاي چوب باقی بماند بنابراين را حل دومی كه به مشتری پيشنهاد مي شود، استفاده از متريال ام دی اف در غرفه سازی ميباشد كه در هر نمايشگاه قطعات به يكديگر پيچ شوند و پس از اتمام نمايشگاه قطعات از يكديگر جدا و انبار گردد (توسط غرفه ساز) و دو مرتبه برای حضور بعدی به همين ترتيب انجام پذيرد و مشاركت كننده تنها هزينه يكبار ساخت غرفه و در دفعات هزينه انبار كردن و مونتاژ كردن قطعات غرفه را پرداخت مي نمايد كه البته بايد پروسه غرفه سازی اجرا، انبار، مونتاژ و حمل ونقل به صورتی انجام گيرد كه احجام سالم بماند و به نحو احسن بارگيری و بسته بندی شوند، البته در اين پيشنهاد يك طرح ثابت در نمايشگاه ها مونتاژ می شود و از معايبی كه اين روش دارد اين است كه تنوع و تجربه طرح های مختلف را مشاركت كننده نمي تواند داشته باشد. زيرا در هر نمايشگاه مشاركت كننده نسبت به نقاط ضعف و قدرت غرفه خود آگاه می شود و در غرفه سازی در نمايشگاه بعدی اصلاحات را نمي تواند انجام دهد مگر اينكه طرح غرفه سازی خود را تغيير دهد، گروه دكوراسيون داخلی و غرفه سازی ترسيم تلاش كرده قبل از اقدام به غرفه سازی يا اقدام به طراحی غرفه اطلاعات و راه های مختلف با ذكر مزايا و معايب مختلف را در اختيار مشتری قرار دهد كه كارفرما بهترين انتخاب را انجام دهد. موفقيت و سربلندی امروز گروه ترسيم هديه ای است از سوی كارفرمايان ما.

دیدگاهتان را بنویسید