طراحی غرفه نمونه کار

طراحی غرفه نمایشگاهی در نمایشگاه الکامپ 96

طراحی-غرفه-در-نمایشگاه-الکامپ

طراحی غرفه نمایشگاهی در نمایشگاه الکامپ با بهره گیری از ایده هایی که بیان کننده مدرنیته، پیشرفت و تکنولوژی می باشد تلاش شده است که بیننده را جذب و پیام مشارکت کننده را به بازدید کننده منتقل نماید. خطوط روی کتیبه علاوه بر رساندن پبام غرفه به دلیل آنکه به دور غرفه چرخیده است بازدید کننده را راهنمایی می کند که خطوط را ادامه دهد و دور تا دور غرفه را ببینند، طبق تحقیقات کارشناسان مشارکت کننده و غرفه ساز 10 ثانیه زمان دارند که مخاطب را جذب کنند و در این فرصت کوتاه باید غرفه نمایشگاهی به نحوی جذابیت داشته باشد که بیننده قدم های بعدی را به سمت غرفه شما بر دارد، این جذابیت می تواند محصول خاص، نحوه چیدمان محصولات غرفه، غرفه سازی و یا حتی صدای موسیقی و … باشد، بیننده باید دلیل مناسب برای ایستادن و یا آمدن به سمت غرفه شما را در داشته باشد.

بنابراین بهترین روش برای آنکه بهترین ایده ها را استفاده کنید برای جلب نظر مخاطب این است که خود را به جای بازدید کننده قرار دهید و ببینید که به نسبت نمایشگاه و کسب و کاری که قصد معرفی آنرا دارید چه ایده هایی می تواند بیشترین تاثیر را داشته باشد و چه پارامترهایی می تواند در کمترین زمان شما را به هدف خود برساند.

 

دیدگاهتان را بنویسید