غرفه سازی

سه ترفند برای حک شدن نام تجاری در ذهن بازدیدکننده غرفه نمایشگاهی

حک-کردن-نام-در-ذهن-بازدیدکننده

در فرآیند غرفه سازی فقط بین 3 تا 5 ثانیه فرصت دارند که توجه شرکت کنندگان را به تجارت خود جلب کند. بنابراین داشتن یک غرفه که به خوبی طراحی شده است. مساله‌ای بحرانی برای برند و کسب و کار شما محسوب می‌شود. در ذیل نکاتی برای طراحی غرفه نمایشگاهی مطرح شده است که کمک می کند تا شما و نام تجاری‌تان تا مدت طولانی در ذهن مشتریان بالقوه حفظ شوید.

 

سه ترفند برای حک شدن نام تجاری در ذهن بازدیدکننده غرفه نمایشگاهی:

1) گرافیک ساده در غرفه سازی

از گرافیک ساده همراه با یک یا دو جمله کوتاه که مزایای شرکت شما را نشان می‌دهد استفاده کنید. در غرفه نمایشگاهی تصویر بزرگی از یک یا دو محصول خود را نیز قرار دهید. تلاش برای قرار دادن متن زیاد بر روی تصاویر گرافیکی مشتریان را گیج می کند. سعی کنید یک طراحی ساده و تمیز و با یک نقطه ی جلب توجه داشته باشید.

 

2) لوگو در غرفه سازی

لوگوی خود را به صورت استراتژیکی در یک مکان مناسب از غرفه نمایشگاهی بگذارید. قرار دادن لوگو بر سر غرفه و علایم و هدایای تبلیغاتی آن را در ذهن ماندگار تر می‌کند. نگه داشتن آرم در مکانی که در مسیر گذر چشم باشد یک روش مناسب نمایش است. اگر در غرفه نمایشگاهی یک رومیزی دارید سعی کنید لوگویتان را روی رومیزی چاپ کنید.

گرافیک غرفه - لوگوی غرفه - معرفی غرفه

گرافیک غرفه – لوگوی غرفه – معرفی غرفه

3) درگیر کردن مخاطب در غرفه سازی

ترافیک جمعیتی که به سمت غرفه نمایشگاهی می‌آید را با یک فعالیت یا معرفی درگیر کنید. مثلا یک محصول جدید معرفی کنید که یک تحول بزرگ در صنعت است. یا یک تکنولوژی جدید یا هدایای تبلیغاتی رایگان دهید. یا در غرفه نمایشگاه نقاشی برگزار کنید. این ایده‌ها باعث می‌شوند تا شرکت کنندگان در غرفه نمایشگاهی شما یک توقف داشته باشند. کدهای QR هم می توانند مخاطبین شما را جذب کنند. آنها را می‌توان در معرض نمایش عموم قرار داد تا توسط تبلت یا تلفن‌های هوشمندشان بارکد را بخوانند بارکد خوانی QR در افزایش تعداد مشتریان، افزایش اطلاعات مشتریان در خصوص شرکت شما بسیار موثر است.

 

دیدگاهتان را بنویسید