غرفه سازی

تقویم نمایشگاهی پاییز 1396

تقویم نمایشگاهی پاییز 1396 برای مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان نمایشگاه های مربوطه تنظیم شده است تا برای آگاهی آنها در دسترس باشد.

شرکت در نمایشگاه هر ساله اهمیت بیشتری نسبت به سال های گذشته پیدا می کند. مشارکت کنندگان بر این باورند که شرکت در نمایشگاه موجب رونق کار آن ها می شود که البته کاملاً درست است. امروزه رقابت در نمایشگاه ها حرف اول را می زند. با شرکت در نمایشگاه قدم به عرصه رقابت گذاشته و پیشرفت قابل توجهی را در پی خواهد داشت.

برای جلب بیشتر و نمایش نام و لوگوی شرکت بهتر است شرکت در نمایشگاه را با ساخت غرفه ای شایسته تکمیل کرد. در این راستا غرفه سازی اهمیت ویژه ای دارد. البته اگر طرحی مناسب و همگون با موضوع نمایشگاه و همچنین محصولات و رنگ سازمانی و لوگوی مشارکت کننده داشته باشد می تواند جلب مخاطبان را دو چندان کند. منظور از مخاطب صرفاً بازدیدکنندگان معمولی نیست، بلکه رقبای شغلی و همکاران هم برای تبادل اطلاعات جذب غرفه شما می شوند. باید در نظر داشت برای ایجاد فضایی مناسب برای جلسات با همکاران باید فضایی دلنشین و به دور از هیاهوی نمایشگاه در غرفه طراحی شود که در کنار همه اینها مبلمان و design زیبا، جلسه را متفاوت و مجلل و البته تاثیر برانگیز جلوه دهد. بنابراین به قسمت جلسات در طراحی غرفه باید اهمیت ویژه ای داد. برخی از مشارکت کنندگان بر این باورند که VIP در غرفه آنها لزومی نداردو همانطور که در ابتدا گفته شد، طرح غرفه باید متناسب با جنس کار مشارکت کننده باشد. در برخی موارد باید به استند محصولات و در برخی غرفه ها باید به کانتر اطلاعات و در بعضی از آنها باید به VIP توجه ویژه ای داشت. پس مشارکت کننده موظف است هدف اصلی خود را از شرکت در نمایشگاه به طراح غرفه و غرفه ساز اعلام کند تا آن ها اولویت طرح و ساخت غرفه را به قسمت مورد نظر داده و بیشتر به آن بپردازند.

 

دیدگاهتان را بنویسید